TOP PROIZVODI

0
Rate this post

Izrada dobrog oblika zahtijeva brigu o tri glavna stupca. Potrebno je, naravno, pravilno trenirati. Metode i alati za učenje koji se koriste u oblikovanju oblika ovise o stažiranju, svrsi, spolu, izvannastavnim aktivnostima, zdravstvenom stanju i nizu drugih pojedinačnih čimbenika.

Isto tako, to se odnosi na drugi stup lijepe figure, tj. Distribucija makro-i mikronutrijenata, broj kalorija, pa čak i izbor hrane, ovisi, između ostalog, o svrsi, aktivnosti, zdravlja i sklonosti. Čak i bolje dopięta i slijedi dijeta i najbolji plan treninga neće donijeti željene rezultate, ako zanemarite treći stup, tj. Njegova odsutnost ometa sintezu proteina, povećava razinu kortizola, uzrokuje zdravstvene probleme i svakako otežava (i ponekad sprječava) hipertrofiju mišića kao
i smanjenje tjelesne masti.

Spavanje

Načini podrške oporavku tijela, oni su vrlo različiti. U srcu je san koji ne samo da mora biti odgovarajuća količina, već i kvaliteta. Možemo sa sigurnošću reći da će naše tijelo dobiti više od šest sati idealne kvalitete sna nego na normativnim osam spavanja svjetlo i isprekidano.

TOP PROIZVODIOsim toga, možete sebi pomoći saunom, masažom ili meditacijom. Korisna je i aktivna regeneracija-umirujuća šetnja, posjet bazenu. Također nije važno dodatak. Potrebno je naglasiti da neće zamijeniti spavanje. Međutim, s obzirom na to da u svakodnevnom životu ne možemo uvijek učiniti sami onoliko koliko smo htjeli, jedenje i ponekad samo nužno, barem-snažno se preporučuje.

  • Štoviše, vrijedno je dodati da se žene (osobito one koje se ne redovito bave, bez sporta) oporavljaju znatno manje od muškaraca.
  • Istodobno, mnogo je rjeđe nego što si mogu priuštiti da se odmaraju u količini koja im je potrebna.
  • Osjećaj odgovornosti za dom, čišćenje, djeca, kućanske poslove i poslovne nameće ne puno stresa kao što su i dodatni rad koji ne pridonosi njihovim regenerativnim mogućnostima.

Što bi trebao biti spor proces oporavka nakon treninga s utezima? Primo, s hormonskim razlikama, veća razina testosterona kod muškaraca ključna je ne samo u smislu sposobnosti izgradnje mišića, već i regenerativnih procesa. Drugo, žene imaju slab živčani sustav. Zato, suprotno popularnom uvjerenju, trening muškaraca i žena bit će malo drugačiji-žene za željene učinke, volumen jedinice će biti manji – ali učestalost bi trebala biti veća. Tada će učinkovitost treninga biti optimalna, upravo zato što će biti bolji aspekt oporavka. Paradoksalno, međutim, oporavak od izdržljivosti bit će bolji kod žena.

Međutim, postoje izvori da muškarci trebaju više vremena za oporavak. To je zbog činjenice da žene imaju najbolju sposobnost glikolityczną (spali više glukoze u anaerobnim uvjetima), što im daje bolju izvedbu u kratkom naporu. Uzrokuje, međutim, veću akumulaciju laktata i duže vrijeme oporavka. Muškarci su veći jer je postotak mišićnih vlakana tipa II, kao i veća razina enzima glikolize.

ELEKTRONIKA

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here